{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حس خوبی نیس امیدوارم تجربش نکنید):💔

حس خوبی نیس امیدوارم تجربش نکنید):💔
دیدگاه ها (۱)

خورشیدم برگرد🙃🔅

دلم برات تنگ شده ماه من🌚:)

حتی اگه ازم متنفر باشی من هنوز عاشقتم (:

تو پیشمی نع🙂💙@Radmehr

خیلی حس بدیه :)امیدوارم تجربش نکرده باشید 😅💔

من همه چیزو میدونم!

آخیش....🥺🫀امیدوارم همه تجربش کنین...😍

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط