{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هر لحضه عاشقم..!

هر لحضه عاشقم..!
دیدگاه ها (۰)

!😂

خداروشکر کن ک پدر و مادراتون بالا سرتونن ...![خداروشکر ]

خیالم راحته ک حواسش ب جلوش هست [زمین نمیخوره]..!

مال یک نفر بودنو یاد بگیریم...!خیانت نکنیم!

نفس تاهست رفیق بمانی درقلب دردل محبتت باشد تا هستیو هستم رفی...

من همون لحضه کودکشی میکنم

لحضه هاتون پراز لبخند😍

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط