{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سرش خیلی گریه کردم

دیدگاه ها (۰)

بگیدد

jung kooK

هوپی اگه معلم ریاضی شه

یادی از یکی از غمگین ترین سکانس ها بکنیم.

خیلی سرش گریه کردم بعضی جاهاش غمگین بود😭🥹

نمد....سرش خیلی گریه کردم..مامانم بهم میگه دیوونه😭😭😭✨✨خدایاا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط