{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تنها دلیلی که آیفون ندارم و گلکسی دارم

تنها دلیلی که آیفون ندارم و گلکسی دارم
دیدگاه ها (۳)

😂

من خودم اوتی سونم ولی اینو خیلی دوست داشتم

غیراز این دلیلی برای دوست داشتنش ندارم

منی که کلی کار نیمه تموم دارم الان براتون میگم همشونم برای پ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط