{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بی احساس.......شایدم مغرور

دیدگاه ها (۰)

اره خوشگله.....

راستش یه واقعیته

مخاطب.......بله داره

هعییی چه میشه کرد

شاید بازم اف زدم دوستان شایدم بعد خرداد برگشتم شایدم چند ماه...

من همیشه جذب شخصیت هایی میشم که بهشون میگن مغرور و بی احساس✨...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط