{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

پارمیدا از حامیم کشید:)

پارمیدا از حامیم کشید:)


قشنگ شد؟



:)
دیدگاه ها (۶)

حال من الان: 🥺🥲

چقده تنگ دلم چند شبه که اروم نداره.

از ادیتای خودم اصکی ازاده دل تنگیهععععی درد سختیه🚶‍♂️

مود من وقتی نمیشه برم کنسرت🚶‍♂️🤍

(حامیم جون) قشنگ ترین خنده ها متعلق به توئه حامیم جون🥰

ولی حامیم خیلی قشنگ گفت:))

اهنگ حامیم چقدر قشنگ توصیفشون کرد:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط