گوش کنید
گوش کنید
حجتالاسلام مهدوی ارفع :
من اگر موکب داشتم، من اگر مسئولی بودم در تجمعات، من اگر رسانه ای داشتم، من اگر حتی یک گوشی هوشمند ساده ای داشتم، هیچ کاری نمیکردم به جز پخش کردن دائم این سخنان امام شهید!!!
اَللّهُــــمَّعَجـِّــلِوَلیِّــــکَ
الفَـــــرج 🤲
#ایران #تفاهم_نامه
#مرگ_بر_اسراییل #مرگ_بر_امریکا
حجتالاسلام مهدوی ارفع :
من اگر موکب داشتم، من اگر مسئولی بودم در تجمعات، من اگر رسانه ای داشتم، من اگر حتی یک گوشی هوشمند ساده ای داشتم، هیچ کاری نمیکردم به جز پخش کردن دائم این سخنان امام شهید!!!
اَللّهُــــمَّعَجـِّــلِوَلیِّــــکَ
الفَـــــرج 🤲
#ایران #تفاهم_نامه
#مرگ_بر_اسراییل #مرگ_بر_امریکا
- ۱.۰k
- ۰۶ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط