{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یکی : گفتی چرا میخوای بری کره ؟

یکی : گفتی چرا میخوای بری کره ؟

من :
😂😂😂
دیدگاه ها (۰)

گفتم حق خونتون نیوفته😂

دوست میدارین ازینا براتون بزارم؟ 🌚

ما بهش میگیم موفقیت :)قدرت و مبارزه کردم ؛:)

ررررپ مانستر😂

با کدوم دوستت میخوای بری کره؟

خودت میخوای بری....

وقتی میخوای بری هنر همون لحظه خوانوادم:

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط