{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به نام خداوند رنگین‌کمان

به نام خداوند رنگین‌کمان
سپهرِبابا کجایی بابا؟ سپهر..
من مامان ندارم میشه به مامانت بگی برام دعا کنه..
منم پسر کسی هستم..
اگه مردم به خواهرم بگید دوستش دارم..
بارون اومد و یادم داد..
متهم ابراز پشیمانی نکرد..
درود به ملت شریف ایران
حدیث من گشنه رفت،میفهمی؟
حیدر حیدر کنان به بچهٔ من شلیک کردن
بچها نخندیناااا
حکمم اعدامه،به مامان چیزی نگو
اگه مردم مثل یه بمب خبرمو پخش کنید..
نزن...بچم کوچیکه
مبین مامان اومدم مبین
بابا بگو بیدار میشی‌شاید من چشام نمی‌بینه..
بابا،سوختم بابا سوختم
مانی بابا.. تو برو منم میام مانی بابا،مانی...
بابا وقت خدافظیه،ولی به مامان نگو..
چرا اسم مامان منو نمیخونین؟
نزن.. مامانم منتظرمه
ایشالا این آخرین باری باشه که میگن نرین بیرون،ما داریم میریم..
در راه تو چه ارزشی دارد این جان ما،پاینده باشیو جاودان.. ایراااان...
اگر آزاد شد خوشحالی کن به جای من،بابا بغض کردم..
مامان جان من چشماتو نمیبینم ماماان به پیشونیت تیر زده بودن..
جون مادرت نزن،زنم بارداره..
بچم نگران بود سال کنکور قراره چندصدمیلیون هزینه کنیم که درس بخونه،همون پولو دادم جنازشو تحویل گرفتم..
سینه‌ام سوخت،سوختم،دخترم دکتر بود..
من دیگه جواب رونیکارو چی بدم؟
وقتی داشتی جون می‌دادی آراز چندبار صدام کردی من نبودم،ازار من اولین باریِ که دیر رسیدم؛من دیر رسیدم مامان منو ببخش..
محاربه یعنی چی؟ _یعنی اعدام +نه حاج آقا توروخدا اعدام نه..
بچمو می‌بردم سرکار تنها نیاد تو سرما نیاد،الان بچم هم تنهاست هم تو سرما..
پسرم کت‌وشلوار دومادی نپوشید،من الان دنبال کفنم براش..
سهم بچه من،تو وطن من فقط پنج تا گلوله بود.
من به آرزوهام قول رسیدن دادم چه برف بیاد چه بارون بیاد چه بوران،مانی صفرپور به آرزوهاش باید برسه..
سرده ولی بریم موتور سواری..
من تورو با یتیمی بزرگ کردم مامان،الان خودم یتیم شدم،بی‌کس شدم ماادر..
دوست دارم جدا از خانوادم،همیشه تو جمع رفیقام باشم..
بابا پس کی میای خونه؟دلم برات تنگ شده
مامان شمع‌هاشو کی فوت کنه؟
ع ع ع باباییهههه..
دوس دارم حالا که دارم میرم..
بچمه،بچمو اینجا کشتن..پهلوونمه اینجا کشتن..
مامان من میرم اما همیشه با توعم،پروانه بنفش دیدی منم،ابرای تو آسمونو دیدی منم،گلی که سر راهت افتاد منم..
اگه منافق زده بچه من چرا تو قطعه شهدا نیست؟ چرا این همه نیرو مسلح کردین واسه بچه من؟
مامان چرا صورتتو پیدا نمیکنم..
دوست ندارم گریه کنن سرمزارم بگو شادی کنن..
نترسید نترسید ما همه باهم هستیم
آقا اینا میخوان منو بگیرن خودمو میندازم پایین دست اینا نیفتم..
آرزو؟ یه 207 مشکی..
کاری که اینا با بچم کردن یزید نکرد.
توپ،تانک،مسلسل دیگر اثر ندارد؛به مادرم بگویید دیگر پسر ندارد..
من‌خوبم بابا من‌خوبم فقط‌یکم‌چشام میسوزه،قول میدم زنده بمونم
ندا نترس،ندا بمون.
سلام،من مهرشاد هستم.
دستمون تو دست هم بود یهو دیدم افتاد.
سوره‌ٔ آل عمران..
جون من تو اون هواپیما سوخت..
بچه‌ٔ من حتی نمیتونست تا سر کوچه تنها بره..
بلند شو مادر ببین مادرت داره می‌رقصه..
پاشو برات نون خامه‌ای گرفتم مامان هرچند تا دوس داری بخور..
من این حور و پری رو ۲۳ سال خودم پروردم،تو قبر نگاش کنم؟
کاش اینقدر باغیرت تربیتش نمیکردم که اینطوری بشه..
پدرِ من ورزشکار بود هرروز وزنه میزد اگه اینا نمیکشتنش.
ما رفتیم جلوی عراق از ناموس شما دفاع کردیم که شما بچه‌های مارو بکشید؟
اندازه دنیا برنامه داشتی ماماان..
منم زینب همین دورانم..
بچها تیر خوردم،نَمیرم فقط....
خدایا ظلم تا کی؟
توروخدا نذارید بمیرم هفته‌ی دیگه عروسیمه!
پاشو مادر،ببین آهنگ مورد علاقتو گذاشتن..
علی مامان پاشو..🖤
بابا نمیتونم سر پا وایسم محمد..
مادر،تو گورم نداشتی مادر..
بچم یخ کرده‌..
من این جمعیتو میخواستم برای عروسیش دعوت کنم..
داداشم داماد شده دست بزنین..
می‌خوام فقط بابام پیشم باشه
چجوری اینجا جا شدی تو با این قد رشیدت..
به سنگ قبرتم رحم نکردن عرفان!
ببخشید مامان،پاتو عمل نکردم رفتی..
منو ببخش؛
اگه تو تیر خوردی، من نخوردم
اگر تو نیستی، من هستم
اگر تو بدنت سرده، من بدنم گرمه
اگر تورو اعدام میکنن،من خبرشو میشنوم.
#ایران
#جاوید_نام
#جاوید_شاه
دیدگاه ها (۱)

تا آخر عمرم 1404 رو فراموش نمیکنم...سال نحسی بود خیلی نحس دا...

HYUNJIN🛐🛐🛐🛐🛐🛐

بچه ها این داخل پست های بلک پینگ هیت داده و منم بهش گفتم اوک...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط