{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ارع گاهی باید واقعا بد باشی 👌👌🤙

ارع گاهی باید واقعا بد باشی 👌👌🤙
دیدگاه ها (۲۰)

من حوصله ثابت کردن خودمو ندارم

نگات کرد مال خودت

من میگم دخترا ..

رفقا قدرمو بدونید ...

جلوتر از امام ایستادن همیشه بد نیستگاهی باید جلوتر بایستی تا...

گاهی برای پیدا کردن خودت باید از همه چی دور باشی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط