{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بچها وایب پیجم چطوره؟

بچها وایب پیجم چطوره؟
راضی هستین؟
خودم میدونم کم فعالیت میکنم ولی میخوام یکم بهتر شدم دوباره شروع کنم... 🙂

حمایت کنین ممنون میشم منم حمایت میکنم متقابل... ❤😚
دیدگاه ها (۲۳)

حق تا ابد... 🥺

BTS

هیچوقت جای خالیم برای کسی حس نمیشه:(((

قطعا جیسونگ زندگی خودمم....))))

وایبشو میپرستم😭واقعا دوست دارم دوباره تو اون پیجم از وایب کا...

سلاااام سلاااام👋قبلا فیک مینوشتم ولی پیجم مسدود شدمیخوام دوب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط