{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو منو گرفتی عوضی:)!

تو منو گرفتی عوضی:)!
دیدگاه ها (۰)

برو دیگه مردی برا من!...

اقای فلانی نیست دیگه پیشم:)

حرومه به تو احترام😉👍🏻

چرا لهم کردی:)؟

آدما عوضی تو عوضی تر A

آقا اشتباه میکنی ماشین نیس اصلا شما اشتباه منو گرفتی

تو عوضی تر. . .

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط