{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از او که گفت: «یارِ تو هستم» ولی نبود

از او که گفت: «یارِ تو هستم» ولی نبود

از خود که زخم خورده‌ام از یار، خسته‌ام...
دیدگاه ها (۱۹)

حکایت خیلی از زخم خورده هاست...

چه بلاهایی که کسی که دوسش داری سر آدم میاره

زخم خورده هاش قشنگ میفهمن😂❤️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط