{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

گیو ✨

گیو ✨
کراشم نیست ولی جفتمون درونگرایم 🤣🤣🤣
دیدگاه ها (۱)

😭😭😭😭😭🥀🥀🥀یوریچی عشق منه🎀

تو اینستا دیدم خیییللییی ناراحت کنندس 😭😭😭

ریدم تو ادیتی که من ساختم 😂😂😂

پشمام🤓گیو ساسکه شده🤔❤️‍🩹🌸✨مهم نیست رو جفتشون کراشم🤠

عه بازم گیو اینجاست که🤓☝🏻درسته یوریچیم ولی اونی که روش صگییی...

می‌دونم کراشم نیازی به گفتن نیست 🌚🌝

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط