{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وایی جعرررر😂😂

وایی جعرررر😂😂
دیدگاه ها (۰)

حتا تو سرباز یهم جاییزه میبرن ؛:)👍

کدومش خفن تر بود ؟ من بی تی اس رو از همه بیشتر دوست داشتم :)

تو به طرز نگاهم شک نکردی ؟ :))))

یکی : من اصلا کتاب نمی خونم چو وقت تلف کردن 😏کتابخون : بیا...

جعرررر 😂🤦🏻‍♀️

جعرررر خوردمم🤣🤣🤣

‌‌‌ ‌ ‌‌‌ ‌‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌‌‌ ‌‌ ‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌‌‌‌𝃚 ‌𝂆 ͡ ︶︵...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط