{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ما فهمیدیم جریان چیه. امیدوارم قوه قضائیه هم فهمیده باشد!

ما فهمیدیم جریان چیه. امیدوارم قوه قضائیه هم فهمیده باشد!!!
دیدگاه ها (۱)

🔹"اللَّهُمَّ لَا أَشْكُو إِلَى أَحَدٍ سِوَاكَ"خداوندا به کسی...

صرفا جهت یادآوری به آقای اژه‌ای!آقایان قوه قضائیه خون برادرم...

حکم قرآنی طریف و روحانیاما کجاست قوه قضائیه مقدر

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط