{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

لعنت به دنیایی که به ما نیومده...

لعنت به دنیایی که به ما نیومده...
دیدگاه ها (۰)

شما دونفر رو وقتی معروفی میکنمN👈👉K

نشکن دلی رو خودت توش میتپبی💔

منو خواهرم وقتی دعوا میکنم مامانم میاد🤣🤣🤣

من وقتی به خاطره رفتنش غصه میخورم رفیق هام که میخواین کاری ک...

لعنت به جریان اصلاحات، لعنت به کاسبان مذاکره، لعنت به خائنین...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط