{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

در خراب ترین خرابه های این دنیا

در خراب ترین خرابه های این دنیا
باخط خراب نوشتم خرابتم رفیق❤️🫰
...رفیق...

به نام حضرت دوست،که هرچه دارم از اوست🫠🫰❤️
دیدگاه ها (۰)

آقا سعید آهوی منو شکار کرد😭😂😂❤️

تولدت مبارک قلبم ❤️🫰با کمی تاخیر 🫠

😂❤️😂

قلبم درد گرفت💔😢

قشنگ ترین توصیف رابطه هایلانگ دیستنس محمود درویش گفته :تورا ...

خداییش این ادیتم خوب شده

ریل ترین آهیون

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط