{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یعنی آنقدر باید بد بخت باشم خداااااااا 😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢

یعنی آنقدر باید بد بخت باشم خداااااااا 😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢
دیدگاه ها (۷)

یوجی و گوجو

گوجو چه جیگری شده ولی خدایی از حق نگذریم بقیه هم کراشن

گوجو چه قری میدهکسی می دونه اسم انیمه اون پسر مو سبزه چیه

بد بخت رید

بد بخت ناروتو

بد بخت 😂😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط