{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

lran9090 73518465

دیدگاه ها (۰)

باماسردرفتارنکن ای زندگیماکسی رابرای آغوش گرفتن نداریم💔🥀😔

دکترمیشه یع چیزی بگی که حالم خوب بشه...!!!

اگرپول داشته باشی بهت زنگت میزنن سراغت میگیرن

من دل نفرین کردم ندارمپس دعایت میکنم

😎🙄

am...🤍🌱

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط