{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

"تو همه چیز من بودی."

"تو همه چیز من بودی."

(امیدوارم داستانمون به همین زودیا تموم نشه مکان امنم.)
دیدگاه ها (۲)

از داشاق کمتری اگه عقیدت همچین چیزی باشه.(سیکتیر👍🏿)

وقتشه برم به برادر بگم ایرون من شه 👍🏻💕😃

به یاد عارف عزیزم که آسمانی شد..🥀))

سلیمانپورررر چرا رفتییی😭(الان دیگه فن بامری ام😔✨)

امیدوارم این صدارو به این زودیا نشنوم

داستانمون تموم شد...:) . . . . . . #افسانه#فکت#ویسگون 𐙚𐙚ᡴꪫ𐙚...

سر میدم اواز قو …تموم شده داستانمون…:)رفت تو قصه ها جاودانه ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط