{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سلام بر اون بدبختایی که هنوز امتحان دارن😀🎀

سلام بر اون بدبختایی که هنوز امتحان دارن😀🎀
هم دردیم داداش 👍🫩
دیدگاه ها (۲)

می‌شنوید!!؟! من هنوز زند‌م و اومدم دوباره پیش تلگرا‌ـــگرچه ...

دلیل:خیلی از آیدل ها رو فالو کرده

سلام داداش

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط