{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من یا همه چی رو میزارم یا هیچی ......

دیدگاه ها (۱۷)

کاش میشکست این سکوت با صدای تو..

دیگه چی میخوای.اینقدر براتون دارم درخواست ها رو میزارم بعدی ...

پیجی ک این مدت ک مسدود بودم توش بودم رو ایدی شو میزارم اگر ف...

واااااااالا دلتون خوشه.کلا شدیم بیخیال بی توجه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط