{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نمیدونم سرش بخندم یا گریه کنمممممم

دیدگاه ها (۱)

اینو ی راس از تیک تاک آوردم

vvv vvvvvv ...

کیوتکککککک

واییی نمیدونم گریه کنم یا بخندم🤣😭

ادیتش یه جوریه نمیدونم بخندم یا گریه کنم👀

خدایا آرمی ها وفقط میتونن اینجوری سم بسازن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط