{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همه خوابن؟ ☺️

همه خوابن؟ ☺️
دیدگاه ها (۸۰)

بمانی یا نمانی،سهم ماییبخندی یا نخندی، مال ماییبخوابی یا نخو...

چنان وامانده شد واژه، برای شرحِ حالِ من که دیگر وصفِ حالم را...

واقعا شیپ منطقی‌ایه، هردوشون همیشه خوابن:/

عوضی لاقل تو خوابن نیا😭💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط