{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حس ناکافی بودن و اضافی بودن تازگیا خیلی داره اذیتم می‌کنه

حس ناکافی بودن و اضافی بودن تازگیا خیلی داره اذیتم می‌کنه،
ناکافی و اضافی برای آدمای زندگیم
دیدگاه ها (۱)

@maahes

فکر جالبیه مگه نه؟ @maahes

ولی نیستی ببینی ک نمیتونم تغییر کنم سعی میکنم عین بقیه تغییر...

یکی بیاد رول ست کنیمیننینینسن

چرا حس می کنم این تور داره گذاشته اعضا رو یاد آوری می کنه🥹😭

خیلی حس خوبی داره🫠

همیشه حس ششمتم درسته ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط