{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حوصله یه هیچی رو ندارم...

حوصله یه هیچی رو ندارم...
دیدگاه ها (۲)

اممم

تقریبا همیشه. 😕

مگر نه بهار همون بهار هر سال است....

سلام فرشته ها🤓❤️یه مدت عاف بودم و خب واقعا حوصله ی پست گذاشت...

آرت+ حوصله كامل كردنشون رو ندارم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط