{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

گفتم: [دوست دارم] با اینکه یخورده زود بود،

دیدگاه ها (۰)

ولی تو این دنیا ' دُختر ' بودن خیلی سخته (: 💔

دردناکترین،زجرآورترین،غم انگیزترین جمله ای که دخترا در طول ز...

یه قفلی دیگه از شایان یو >>>

قشنگیش>>>

مشتیا دوستون دارم❤️و اینکه من همه تون رو دوست دارم همه تون ر...

گفتم دوست دارم گفتی منم دارم🎀🧸✨

گفتم دوست♥︎دارم ولی (دروغ) نگفتم "

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط