{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

واقعا برای هر کسی که یکی از اینارو هیولا خلطاب میکنه متاس

واقعا برای هر کسی که یکی از اینارو هیولا خلطاب میکنه متاسفم💔.....
مخصوصا ایتاچی و ارن و مایکی ....
دیدگاه ها (۷)

کی گفته ؟

ای کاش...

آکانه‌سان و کوکونوی😭😭😭😭😭😭😭

این چه احساسیه ؟درد؟ عشق؟ حسرت؟دردناک ترین نگاه...آخرین نگاه...

واقعا برای تراکتوریا متاسفم

واقعا برای خودم متاسفم 😳

واقعا برای بلینکا متاسفم😞👿

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط