{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خوب من الان قابلیت اینو دارم که با سر برم تو دیوار :)))))

خوب من الان قابلیت اینو دارم که با سر برم تو دیوار :))))))))
دیدگاه ها (۱۱)

قیافه بچمو اخهههههه🥺

اوک؟؟؟

کدومش اولی یا دومی ؟ خودم شخصن دومی

من فدای اون چشا و خنده ها و اون صدای نازت بشممممممم🤌🤌🤌🤌

خب الان من قابلیت اینو دارم که برینم دهن...استغفرالله🔪🤡

خاک تو سر هرکی اینو درست کرده دارم پاره میشم

الان اینو دارم گوش میدم🫠

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط