{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بد تر میشم ...

بد تر میشم ...
دیدگاه ها (۰)

اگه راه داره برگرد بیا :)

خودم پاریس 🤍

دلم برات تنگ میشه

وسط این خیابونا ...

ادیتش بد نبود کامنت بزاری خوشحال میشم

طرفم نیا بد درگیرم هررو دارم بدتر میشم 🖤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط