{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

runa_99 80440846

دیدگاه ها (۴)

من و رفیقم یه عکسم باهم نداریم

...

خب عسلیا از هوش مصنوعی پرسیدم چرا جنی هیت میگیره و هیترا ازش...

من چند وقت فنش بودم بعد فهمیدم تو تمام این مدت مرده بود اصن ...

بیا. منو. ببین. حالو. هوام غمه. 😔😔💔🥀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط