{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اینقدر سکوت کردم🥀

اینقدر سکوت کردم🥀
که اگه به چشمام نگاه کنی کر میشی.
دیدگاه ها (۱)

تولد حصین رحمتی امام رپفارسو به خودش و فناش تبریک میگم به ام...

اگه عاشق شدن ماليات داشت،،، خيليا به يکی قانع ميشدن!!!

😑😑😑😑

‌یک نفر دلتنگ است.یک نفر می بافد.یک نفر می شمرد.یک نفر می خو...

دنبال کنی دنبال میشی نگاه

https://wisgoon.com/jeon_mikasa اگه فالوش کنی فالو میشی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط