{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وقتی دو دیقه میخوای فورسکین بازی کنی😂

وقتی دو دیقه میخوای فورسکین بازی کنی😂
دیدگاه ها (۱)

از‌ویسگون متنفرم😂

الله و اکبرررر لللللل لله هههه

عکس اول : کراشعلیعکس دوم : آنچنان که زدم پروفایلم نظرم عوض ش...

حاجی‌چرا احساس میکنم دلتون‌ نمیخواد این عکسی که گذاشتمو ادام...

میخوای باهام بازی کنی خب منم کارگردان بازی قبوله😔🫶🏻

میخوای با احساساتم بازی کنی ؟!پیداش کردی منم بازیییی

وقتی بشون میگی میخوای خودکشی کنی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط