جدا؟؟؟
جدا؟؟؟
دنس جین رو دارید مسخره میکنیدد؟؟
فندوم x واقعا بیکارن ...
نشستن دارن دنس جین رو مسخره میکنن
اون وقت فیو خودشون :
جین علاوه بر دنس قوی و هماهنگش که خیلیم سخت هست..
لایو میخونه و مثل خیلی از خواننده های دیگه که فقط لب خونی میکنن نیست!
اول که صدای جین رو مسخره کردن، بعدم فیسشو،بعد دستاشو حالا هم دنسش؟
کامان تو داری یه فرشته بی نقص که خدا با دقت تمام آفریده رو مسخره میکنی حواست هست؟؟؟؟😔😂
دنس جین رو دارید مسخره میکنیدد؟؟
فندوم x واقعا بیکارن ...
نشستن دارن دنس جین رو مسخره میکنن
اون وقت فیو خودشون :
جین علاوه بر دنس قوی و هماهنگش که خیلیم سخت هست..
لایو میخونه و مثل خیلی از خواننده های دیگه که فقط لب خونی میکنن نیست!
اول که صدای جین رو مسخره کردن، بعدم فیسشو،بعد دستاشو حالا هم دنسش؟
کامان تو داری یه فرشته بی نقص که خدا با دقت تمام آفریده رو مسخره میکنی حواست هست؟؟؟؟😔😂
- ۵.۹k
- ۱۰ دی ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۲۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط