{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

.

دیدگاه ها (۶)

#حیوانات_را_دوست_بداریم

چالش با بی بی جون 😂گفت بچه چقدر زشته! بعد ما الکی گفتیم تما...

😀😀😀😀😀😍👌🏻

با حرفاش موافقی؟🤔خیلی حق میگه 👌کدوم اسلاید حرف دلت بود؟ نظرت...

🔥🔥

برای کسی که دوستت داره بجنگ،ولی برای اینکه کسی دوستت داشته باشه نه.

#ارتش#اهواز#خوزستان#گروهبان ارتشی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط