{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یارالی ننه

دیدگاه ها (۰)

یک بار بی دغدغهبی اضطراب و شادمانه زیستمو آن عالم بچگی بود**...

پیش به سوی کرمانشاه. و خدا میداند که این سری قراره

مادرم بعد خدا نام تو را یادم داد ... عادت کودکی ماست علی

سلامتی سرباز های مرزبانی و پدافند هوایی. که در کنار هم

ننه ام ننه ام

اخی ننه ننه خخخخ

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط