{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

استراتژیک❤️‍🩹

استراتژیک❤️‍🩹
دیدگاه ها (۶)

❤️‍🩹🫀

دقیقا یادمه فکر کنم روزی که وارد ویسگون شدم تولد ادولف هیتلر...

درخواستی

تلخه....💔

.عجب سگی😆😂دوستی‌های استراتژیک🦊🐶.

✨دکتر خوش چشم کارشناس مسائل استراتژیک: کسی که عجله دارد ترام...

آمریکا برای ایران برنامه دارد...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط