اون اشکایی که ریخت...
اون اشکایی که ریخت...
یبار
فقط یبار ببینم بابام ناراحته یا تو خودشه
دنیارو به آتیش میکشم
شوخی هم ندارم...
بابای منه، منم بدون اون نمیدونم!
همیشه سالم باشی گوگولیم❤️🩹🥹
یبار
فقط یبار ببینم بابام ناراحته یا تو خودشه
دنیارو به آتیش میکشم
شوخی هم ندارم...
بابای منه، منم بدون اون نمیدونم!
همیشه سالم باشی گوگولیم❤️🩹🥹
- ۳.۱k
- ۱۴ خرداد ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط