{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تنم کفنِ زخم‌هاست

تنم کفنِ زخم‌هاست
💔🥀🖤
@zeinab3124
دیدگاه ها (۰)

کردیم محبت دیدیم مصیبتدختر جنوبی 💔 💔🥀🖤@zeinab3124

گاهی آدم زندس ولی چیزی درونش نفس نمی‌کشد 💔دختر جنوبی 💔 💔🥀🖤@z...

حکایت خیلی از زخم خورده هاست...

چه بلاهایی که کسی که دوسش داری سر آدم میاره

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط