{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اومدم حسِ ناکافی بودن بگیرم🖐🏻

اومدم حسِ ناکافی بودن بگیرم🖐🏻
که دستام یادم انداختن من یه هنرمندم🥹
@maalii
دیدگاه ها (۱۶)

سه تا از کیکای قشنگم تقدیم ب شما🙌🏻🥰@maalii

یه کیک جذابِ مردونه😎🫶🏻نظرتون چیه؟😌🙊@maalii

حس امنیتی که بغل اون داشتم حتی اگه فراموشی بگیرم هم یادم نمی...

یادم رفت اسم مانهوا رو بگم🤯من میخوام از شوهر شرورم طلاق بگیر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط