{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

😂😂چه میشه کرد

😂😂چه میشه کرد
دیدگاه ها (۴)

خدا برسه به دادش😤😂

دقیقا چون دیگه نمیشه به کسی اعتماد کرد....

چرا باید یه دفعی یادم بیاد😅

😌😏

*با خودمون تکرار کنیم:میشه بدون توهین، اظهار مخالفت کردمیشه ...

میشه حسش کرد. #عاشقانه_های_پاک

خب چه میشه کرد ......؟!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط