گوگوش+eren+mikasa
به شخصه از ادیت انیمه با اهنگ فارسی خوشم نمیاد
ولی این...انگار گوگوش واسه ارن و میکاسا خوندتش...
ولی این...انگار گوگوش واسه ارن و میکاسا خوندتش...
- ۶.۹k
- ۱۷ دی ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط