{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دیگ هیچی قشنگ نیست ...

دیگ هیچی قشنگ نیست ...
ن دنیا
ن آدماش
دیدگاه ها (۸)

دل نباید بست در دنیایی ک جواب محبت را با خنجر میدهند ...

کیا رفیق یا دوست واقعی دارن تکشون کنید رفیق خوب یجاهایی ب در...

میخوامت دلبر ،❤️😍😘❤️😍😘✌️✌️

ماشاالله چ انرژی هم دارن 😍😁😁😁✌️✌️

دنیا قشنگ نیست 💔💔💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط