{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فیکشه هر کی که میگه عینشه 🙈💦

فیکشه هر کی که میگه عینشه 🙈💦
دیدگاه ها (۳)

بندازی رو این قلبه ترک 😄💔

حیف ترسویی... 🙄🚫

۱.۲.۳.۴ بشماری... 🔥صبحتون بخیر خوشگلا💫💜

بگو نگه دوسم نداشتی! 😢💖

دلم میگه...دلم میگه....تاسیان💟

همه اینا که اقای متکی و امثالهم از تورم و گرانی میگن مردم فو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط