{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ولی مح از اونام ک برم کسی متوجه نمیشه..

ولی مح از اونام ک برم کسی متوجه نمیشه..
دیدگاه ها (۰)

مودم همیشه:)

شما هم!؟

بیشترمون درکش میکنیم ولی..

ملی متاسفانه این قد خر بودش ک نفهمید اینا رو..

داد هم بزنی کسی متوجه نمیشه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط