آن رفیقی که به دوران غمم دور نرفت
آن رفیقی که به دوران غمم دور نرفت
زیر شمشیر غمش ، رقص کنان خواهم رفت...❤️
رفیق خوب که داشته باشی
ته دلت همیشه گرمه
خاطره های خوب واست میسازه
و دقایق زندگیت قشنگ تر سپری میشه 😊
زیر شمشیر غمش ، رقص کنان خواهم رفت...❤️
رفیق خوب که داشته باشی
ته دلت همیشه گرمه
خاطره های خوب واست میسازه
و دقایق زندگیت قشنگ تر سپری میشه 😊
- ۱۴.۵k
- ۱۳ خرداد ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۴۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط