{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

برای این دوتا میمیرم من

برای این دوتا میمیرم من
دیدگاه ها (۳)

قرار نبود برای یه ربات ناراحت بشم

بچم الهی بگردم

وایی اره

اینا که مال منهفکرشم نکن

برای این دوتا میمیرم

واسه این دوتا میمیرم مننننننن😵😵

من برا این دوتا بشر میمیرم #بی_تی_اس #تهکوک اصکی برا این فیل...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط