{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

امتحانو‌په‌کردیم؟

امتحانو‌په‌کردیم؟
دیدگاه ها (۰)

منم‌گوش‌میدم‌‌باهام‌مهربونیی🤕

په نه په ننمه😂#مانهوا_بی_ال #مانهوا_یایویی

وقتی نمی خای به رفیقت بگی امتحانو چند گرفتی!😆🙄

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط