{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگه هیچ احساسی پشت چشمات نباشه...

دیدگاه ها (۶)

آسمان گرفته را دوست دارم...

این روزا چه حسی داره...

تو داداش کوچولومی...

قوی تر میشه...

‌ ‌‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌‌ ...

فدای چشمات اگه به مزرعه مون ملخ زده...

اگه چشمات منو می‌خواست تو نگاه تو میمردم ✨

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط